Våra kontor och växel är öppen måndag-fredag 08.00-17.00 (vx. fredagar: 15.00).
Mellan 1 april till 1 oktober är våra öppettider 08.00-16.30.
Lunchstängt: 12.00-13.00.
Röda dagar, stängt.
Vårt centrallager i Karlstad håller öppet för in- och utleverans måndag-fredag 07.00-16.00. Lunchstängt: 11.30-12.30.
Röda dagar, stängt.
För snabbast hantering skickas offertfrågor via mejl till offert@kamic.se samt order till: order@kamic.se
Vi samarbetar med många återförsäljare. Huvuddelen av våra produkter hittar du hos Sveriges elgrossister som är vår distributionskanal ut på marknaden. Har du inte möjlighet att handla via dem ta kontakt med din närmaste elfirma.
Ja, produkter och systemlösningar som inte säljs via våra återförsäljare, t ex produkter inom skärmningsteknik eller UPS, kan du köpa direkt.
Enklast kontrollerar du ditt ordererkännande för leveransdatum. Brådskar det, kontakta vår innesäljavdelning via: 054- 57 01 20.
Har köpet gjorts via en av våra återförsäljare/elgrossister vänder du dig i första hand till inköpsstället för att reklamera din vara. Mer om reklamation kan du läsa om under rubriken "Kundservice".
I Nyhetsrummet under "Media" hittar du loggan i olika varianter för tryck och webb att ladda ner.
Skicka uppgifterna via mejl till finance@kamic.se. Ange gärna ert femsiffriga kundnummer (börjar på 8) för enkel hantering.
I dagsläget tar vi inte emot e-faktura utan föredrar pdf-faktura, skicka till: invoice@kamic.se.
Observera! Endast en faktura per pdf.
För produkter med fel eller som inte klarar avsedd funktion (nödbelysning/ belysning e t c) är garantitiden normalt två år om inte annat anges på orderbekräftelsen. Undantaget är ljuskällor, batterier samt liknande förbrukningsartiklar. För ytterligare information, kika under rubriken "Kundservice".
© 2024 KAMIC |Personuppgiftspolicy |Visselblåsartjänst |Cookies |Uppdatera cookie-inställningar